آموزش plc زیمنس و دلتا، پی ال سی پروژه محور

plc برای یک زندگی بهتر

آموزش PLC (زیمنس s7 300-400) موضوع این بخش از مهندس یار می باشد. یادگیری PLC در حال حاضر مهم ترین نیاز دانشجویان و مهندس های رشته مهندسی برق و الکترونیک است. در نتیجه فراگیری اصولی و صحیح مفاهیم PLC از یکی از بهترین اساتید آموزش PLC زیمنس در ایران می تواند تاثیر مهمی در پیشرفت شما داشته باشد.

  • ۰
  • ۰

هوارد از نوشتن احساس خستگی می کند.

او از دیروز بعدازظهر شروع به کار روی پست وبلاگ خود کرد و تقریباً تا نیمه شب با اولین پیش نویس خود کشتی گرفت.

امروز ، او در حال اصلاح پست خود است. او می خواهد چیزی کمتر پشمی و جالب تر خلق کند. او می خواهد محتوای او با ریتمی دلپذیر جریان یابد. او می خواهد مطالبی را بنویسد که خوانندگانش واقعاً از آن لذت خواهند برد.

چرا او نمی تواند سرعت بگیرد؟

هاوارد تعجب می کند که آیا ترفندی را از دست داده است؟ او سعی می کند سریعتر بنویسد. اما هرچه بیشتر تلاش کند ، به نظر می رسد سرعت آن کندتر است. و این زمانی است که او از خودش ناامید می شود و دیگر نمی تواند بنویسد. منتقد درونی او یک روز میدانی دارد و به او می گوید خیلی کند است. او فاقد استعداد است و هرگز به اندازه کافی خوب نخواهد شد.

هوارد چه کاری باید انجام دهد؟

نوشتن خوب زمان بر است. درست است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید سرعت خود را افزایش دهید. وقتی عادات و طرز فکر مناسب را در پیش می گیرید ، می توانید به طرز شگفت انگیزی سریع بنویسید.

در سال های گذشته ، من کتاب های زیادی در مورد بهره وری و نوشتن خوانده ام ، و چند ترفند دیوانه وار و ضد شهودی آموخته ام تا زمان نوشتن مطالب خوب را به طور گسترده کاهش دهم.

 

می خواهید سریعتر و بهتر بنویسید؟ بهترین نکات نوشتاری را در اینجا دریافت کنید

 

1. نوشتن در حالی که بزرگ است

برای تقویت خلاقیت بنویسید در حالی که بزرگ است من قبلاً فکر می کردم برای نوشتن باید نورانی و نسیم باشم.

 

یا در صورت عدم موفقیت ، من دیروقت شب می نوشتم که سرانجام زمان برای رسیدن به یک مهلت تمام شد ?

?

اما من کشف کرده ام که در نوشتن پیش نویس ها هنوز نیمه خواب هستم بهتر است. اولین چیز در صبح. (فکر می کنم دلیلش این است که منتقد درونی من دروغ گفتن را دوست دارد.)

?

تحقیقات نشان می دهد ما در بالاترین سطح برخورد خود خلاقیت بیشتری به خرج می دهیم. بنابراین اگر کله شب هستید ، به محض بلند شدن سعی کنید بنویسید. و اگر شما یک پرنده زودرس هستید ، ممکن است بخواهید یک جلسه نوشتن دیرهنگام را امتحان کنید.

منابع: 

https://seolight.net/product/ahrefs/

https://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/07/osmosis/

https://sites.uw.edu/cperry0/2020/09/02/ifa-2020/

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/631/hall/

https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1778/chat/

http://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/15/spray/

 

همچنین برخی نشانه ها حاکی از آن است که مقدار کمی الکل خلاقیت ما را باز می کند زیرا به احتمال زیاد از الگوهای فکری خارج می شویم. بنابراین ، "نوشتن مست ، ویرایش هوشیار" ممکن است توصیه خوبی باشد. و اگر دوست ندارید نوشیدنی بنوشید ، ممکن است کمی خواب بودن هم م workثر باشد.

 

2. یک تایمر تنظیم کنید

برای سرعت بخشیدن به نوشتن از یک تایمر استفاده کنید تنظیم تنظیم تایمر برای نوشتن ، در ابتدا یک فکر دیوانه وار بود. ?

?

وقتی من در جریان نوشتن خوب هستم ، چرا می خواهم متوقف شوم؟ ?

?

با این حال ، متوجه شده ام که متوقف شدن در هنگام جریان ، بازگشت به نوشتن را بسیار آسان تر می کند ، زیرا هنوز می دانم چه چیزی را بنویسم.

 

استفاده از تایمر همچنین به تعویق انداختن کمک می کند. وقتی می بینم که زمان کم است ، بیشتر می دانم که وقت را هدر می دهم ، بنابراین روشهایی برای ادامه نوشتن پیدا می کنم. ممکن است چرت و پرت بنویسم. اما من به جای بررسی ایمیل یا توییتر به کار خود ادامه می دهم

?

تکنیک Pomodoro 25 دقیقه کار اختصاصی و پس از آن 5 دقیقه وقفه را پیشنهاد می کند. این یک روش خوب برای بالا بردن سطح انرژی ، جلوگیری از طولانی نشستن و تمرکز است. ?

 

قبل از استفاده از تایمر ، برای انجام کار به مهلت مقرر نیاز داشتم. این کار را برخی از تمرینات انجام داده ام ، اما اکنون حتی وقتی که مهلت مقرر نزدیک نباشد می توانم بنویسم. من می توانم روی انجام کار تمرکز کنم ، و نوشتن از استرس کمتری برخوردار شده و از لذت بیشتری برخوردار شده است. من نوشتن بیشتر در زمان کمتری انجام می شود ?

 

3. نوشتن را انتخاب کنید

برای نوشتن سریعتر ، نوشتن را به جای کارهای روزمره ، انتخاب کنید و انتخاب کنید چقدر از خود می گویید "باید بنویسم" یا "باید مرتب بنویسم؟" ?

 

من همیشه این کار را انجام می دادم ، اما این مقاومت من را در برابر نوشتن افزایش داد و سپس اگر ننوشتم احساس گناه می کرد. ?

?

من یاد گرفته ام که صحبت درمورد خودم را تغییر دهم و نوشتن را به جای کارهای روزمره انتخاب کنم: "می خواهم بنویسم" یا "نوشتن را انتخاب می کنم". ?

?

نیل فیوره در کتاب خود "عادت اکنون" پیشنهاد می کند که صحبت های شخصی معطل کننده ها غالباً این ایده را که ناخوشایند است انجام می دهد و ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم ، تقویت می کند:

?

تغییر در گفتگو با خود ، کنترل مجدد ما را به دست می آورد. ما انتخاب های روشنی انجام می دهیم. ما مانند بزرگترها عمل می کنیم. خواه مجبور شوید با مادرشوهرتان تماس بگیرید ، باید اتاق زیر شیروانی را تمیز کنید ، یا باید بیشتر بنویسید ، سعی کنید به "من انتخاب می کنم or" یا "من می خواهم changing" تغییر مکان آن بسیار شگفت آور است.

 

4- تعهد خاصی را بپذیرید

تعهد خاصی را برای انجام کار نوشتن بیشتر تعهد دهید آیا تا به حال فکر می کنید روز شما کجا رفته است؟

 

و ناامید شوید زیرا دوباره ، آن ایمیل مهم فروش را ننوشته اید یا نوشتن پست بعدی وبلاگ خود را شروع نکرده اید؟

 

من همیشه فکر می کردم که انجام کاری مربوط به اراده و تعیین اهداف صحیح است

?

اما من یاد گرفته ام که یک ترفند ساده می تواند به طرز حیرت انگیزی قدرتمند باشد. این ترفند در "British Journal of Psychology Health" توصیف شده است. محققان دریافتند که درک مزایای ورزش باعث افزایش میزان ورزش نمی شود

?

آنچه باعث می شود ما به یک رژیم تمرینی پایبند باشیم ، عمل ساده نوشتن این است که دقیقاً چه زمانی قرار است هفته آینده ورزش کنیم

?

این تحقیق نشان می دهد که بدون داشتن یک برنامه خاص فقط 35? از افراد حداقل هفته ای یک بار ورزش می کنند. اما عظیم 91? افرادی که برنامه خود را یادداشت کرده اند حداقل هفته ای یک بار ورزش می کنند.

 

بنابراین ، هر عصر می نشینم و تعهد نوشتاری خاصی را برای روز بعد می گیرم. من تصمیم می گیرم که کدام پروژه را کار کنم

منبع:

https://blogs.cornell.edu/trending/2020/10/15/beautiful-hair/

https://canvas.msstate.edu/eportfolios/11663/ahrefs/

https://teach-yourself.ilas.nagoya-u.ac.jp/eportfolios/65/Home/

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/633/darmangiah/

https://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/15/dental-equipment/

  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • رضا ایزدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی