آموزش plc زیمنس و دلتا، پی ال سی پروژه محور

plc برای یک زندگی بهتر

آموزش PLC (زیمنس s7 300-400) موضوع این بخش از مهندس یار می باشد. یادگیری PLC در حال حاضر مهم ترین نیاز دانشجویان و مهندس های رشته مهندسی برق و الکترونیک است. در نتیجه فراگیری اصولی و صحیح مفاهیم PLC از یکی از بهترین اساتید آموزش PLC زیمنس در ایران می تواند تاثیر مهمی در پیشرفت شما داشته باشد.

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هوارد از نوشتن احساس خستگی می کند.

او از دیروز بعدازظهر شروع به کار روی پست وبلاگ خود کرد و تقریباً تا نیمه شب با اولین پیش نویس خود کشتی گرفت.

امروز ، او در حال اصلاح پست خود است. او می خواهد چیزی کمتر پشمی و جالب تر خلق کند. او می خواهد محتوای او با ریتمی دلپذیر جریان یابد. او می خواهد مطالبی را بنویسد که خوانندگانش واقعاً از آن لذت خواهند برد.

چرا او نمی تواند سرعت بگیرد؟

هاوارد تعجب می کند که آیا ترفندی را از دست داده است؟ او سعی می کند سریعتر بنویسد. اما هرچه بیشتر تلاش کند ، به نظر می رسد سرعت آن کندتر است. و این زمانی است که او از خودش ناامید می شود و دیگر نمی تواند بنویسد. منتقد درونی او یک روز میدانی دارد و به او می گوید خیلی کند است. او فاقد استعداد است و هرگز به اندازه کافی خوب نخواهد شد.

هوارد چه کاری باید انجام دهد؟

نوشتن خوب زمان بر است. درست است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید سرعت خود را افزایش دهید. وقتی عادات و طرز فکر مناسب را در پیش می گیرید ، می توانید به طرز شگفت انگیزی سریع بنویسید.

در سال های گذشته ، من کتاب های زیادی در مورد بهره وری و نوشتن خوانده ام ، و چند ترفند دیوانه وار و ضد شهودی آموخته ام تا زمان نوشتن مطالب خوب را به طور گسترده کاهش دهم.

 

می خواهید سریعتر و بهتر بنویسید؟ بهترین نکات نوشتاری را در اینجا دریافت کنید

 

1. نوشتن در حالی که بزرگ است

برای تقویت خلاقیت بنویسید در حالی که بزرگ است من قبلاً فکر می کردم برای نوشتن باید نورانی و نسیم باشم.

 

یا در صورت عدم موفقیت ، من دیروقت شب می نوشتم که سرانجام زمان برای رسیدن به یک مهلت تمام شد ?

?

اما من کشف کرده ام که در نوشتن پیش نویس ها هنوز نیمه خواب هستم بهتر است. اولین چیز در صبح. (فکر می کنم دلیلش این است که منتقد درونی من دروغ گفتن را دوست دارد.)

?

تحقیقات نشان می دهد ما در بالاترین سطح برخورد خود خلاقیت بیشتری به خرج می دهیم. بنابراین اگر کله شب هستید ، به محض بلند شدن سعی کنید بنویسید. و اگر شما یک پرنده زودرس هستید ، ممکن است بخواهید یک جلسه نوشتن دیرهنگام را امتحان کنید.

منابع: 

https://seolight.net/product/ahrefs/

https://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/07/osmosis/

https://sites.uw.edu/cperry0/2020/09/02/ifa-2020/

https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/631/hall/

https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1778/chat/

http://sana.sites.ucsc.edu/2020/10/15/spray/

 

همچنین برخی نشانه ها حاکی از آن است که مقدار کمی الکل خلاقیت ما را باز می کند زیرا به احتمال زیاد از الگوهای فکری خارج می شویم. بنابراین ، "نوشتن مست ، ویرایش هوشیار" ممکن است توصیه خوبی باشد. و اگر دوست ندارید نوشیدنی بنوشید ، ممکن است کمی خواب بودن هم م workثر باشد.

 

2. یک تایمر تنظیم کنید

برای سرعت بخشیدن به نوشتن از یک تایمر استفاده کنید تنظیم تنظیم تایمر برای نوشتن ، در ابتدا یک فکر دیوانه وار بود. ?

?

وقتی من در جریان نوشتن خوب هستم ، چرا می خواهم متوقف شوم؟ ?

?

با این حال ، متوجه شده ام که متوقف شدن در هنگام جریان ، بازگشت به نوشتن را بسیار آسان تر می کند ، زیرا هنوز می دانم چه چیزی را بنویسم.

 

استفاده از تایمر همچنین به تعویق انداختن کمک می کند. وقتی می بینم که زمان کم است ، بیشتر می دانم که وقت را هدر می دهم ، بنابراین روشهایی برای ادامه نوشتن پیدا می کنم. ممکن است چرت و پرت بنویسم. اما من به جای بررسی ایمیل یا توییتر به کار خود ادامه می دهم

?

تکنیک Pomodoro 25 دقیقه کار اختصاصی و پس از آن 5 دقیقه وقفه را پیشنهاد می کند. این یک روش خوب برای بالا بردن سطح انرژی ، جلوگیری از طولانی نشستن و تمرکز است. ?

 

قبل از استفاده از تایمر ، برای انجام کار به مهلت مقرر نیاز داشتم. این کار را برخی از تمرینات انجام داده ام ، اما اکنون حتی وقتی که مهلت مقرر نزدیک نباشد می توانم بنویسم. من می توانم روی انجام کار تمرکز کنم ، و نوشتن از استرس کمتری برخوردار شده و از لذت بیشتری برخوردار شده است. من نوشتن بیشتر در زمان کمتری انجام می شود ?

 

3. نوشتن را انتخاب کنید

برای نوشتن سریعتر ، نوشتن را به جای کارهای روزمره ، انتخاب کنید و انتخاب کنید چقدر از خود می گویید "باید بنویسم" یا "باید مرتب بنویسم؟" ?

 

من همیشه این کار را انجام می دادم ، اما این مقاومت من را در برابر نوشتن افزایش داد و سپس اگر ننوشتم احساس گناه می کرد. ?

?

من یاد گرفته ام که صحبت درمورد خودم را تغییر دهم و نوشتن را به جای کارهای روزمره انتخاب کنم: "می خواهم بنویسم" یا "نوشتن را انتخاب می کنم". ?

?

نیل فیوره در کتاب خود "عادت اکنون" پیشنهاد می کند که صحبت های شخصی معطل کننده ها غالباً این ایده را که ناخوشایند است انجام می دهد و ما نمی توانیم آن را کنترل کنیم ، تقویت می کند:

?

تغییر در گفتگو با خود ، کنترل مجدد ما را به دست می آورد. ما انتخاب های روشنی انجام می دهیم. ما مانند بزرگترها عمل می کنیم. خواه مجبور شوید با مادرشوهرتان تماس بگیرید ، باید اتاق زیر شیروانی را تمیز کنید ، یا باید بیشتر بنویسید ، سعی کنید به "من انتخاب می کنم or" یا "من می خواهم changing" تغییر مکان آن بسیار شگفت آور است.

 

4- تعهد خاصی را بپذیرید

تعهد خاصی را برای انجام کار نوشتن بیشتر تعهد دهید آیا تا به حال فکر می کنید روز شما کجا رفته است؟

 

و ناامید شوید زیرا دوباره ، آن ایمیل مهم فروش را ننوشته اید یا نوشتن پست بعدی وبلاگ خود را شروع نکرده اید؟

 

من همیشه فکر می کردم که انجام کاری مربوط به اراده و تعیین اهداف صحیح است

?

اما من یاد گرفته ام که یک ترفند ساده می تواند به طرز حیرت انگیزی قدرتمند باشد. این ترفند در "British Journal of Psychology Health" توصیف شده است. محققان دریافتند که درک مزایای ورزش باعث افزایش میزان ورزش نمی شود

?

آنچه باعث می شود ما به یک رژیم تمرینی پایبند باشیم ، عمل ساده نوشتن این است که دقیقاً چه زمانی قرار است هفته آینده ورزش کنیم

?

این تحقیق نشان می دهد که بدون داشتن یک برنامه خاص فقط 35? از افراد حداقل هفته ای یک بار ورزش می کنند. اما عظیم 91? افرادی که برنامه خود را یادداشت کرده اند حداقل هفته ای یک بار ورزش می کنند.

 

بنابراین ، هر عصر می نشینم و تعهد نوشتاری خاصی را برای روز بعد می گیرم. من تصمیم می گیرم که کدام پروژه را کار کنم

منبع:

  • رضا ایزدی
  • ۰
  • ۰

فرم های آنلاین رایگان برای مربیان

 
امروزه مشاغل و سازمان ها با مشتریان ، مشتریان ، کاربران ، کارمندان ، فروشندگان و حتی گاهی رقبای خود در ارتباط هستند. داده ها می توانند داستانی در مورد هر یک از این روابط را بیان کنند و با این اطلاعات ، سازمان ها می توانند تقریباً هر جنبه از عملکرد خود را بهبود بخشند.

اگرچه داده ها می توانند ارزشمند باشند ، اطلاعات بیش از حد غیرضروری هستند و داده های اشتباه بی فایده هستند. روش درست جمع آوری اطلاعات می تواند به معنای تفاوت بین بینش مفید و سوdاستفاده از وقت باشد.

 

روش های جمع آوری داده ها

 

خوشبختانه ، سازمان ها ابزارهای مختلفی را برای جمع آوری اطلاعات اولیه در اختیار دارند. این روش ها از سنتی و ساده ، مانند مصاحبه حضوری ، تا روش های پیچیده تر برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها است.

در اینجا شش روش برتر جمع آوری داده وجود دارد:

  • مصاحبه ها
  • پرسشنامه و نظرسنجی
  • مشاهدات
  • اسناد و مدارک
  • گروه های متمرکز
  • تاریخ شفاهی

بعداً در مورد هر کدام جزئیات بیشتری خواهیم داد.

 

روش های جمع آوری داده های کمی و کیفی

برخی از روشهای ارائه شده در اینجا کمی هستند ، که با چیزی قابل شمارش است. سایر موارد کیفی هستند ، به این معنی که آنها فاکتورهایی غیر از مقادیر عددی را در نظر می گیرند. به طور کلی ، پرسشنامه ها ، نظرسنجی ها و اسناد و مدارک کمی هستند ، در حالی که مصاحبه ها ، گروه های متمرکز ، مشاهدات و تاریخ شفاهی از نظر کیفی ارائه می شوند. همچنین می تواند بین این دو روش کراس اوور وجود داشته باشد.

آیا می دانید
با استفاده از JotForm ، می توانید با موفقیت از چندین روش به خصوص با استفاده از پرسشنامه ها و الگوهای نظرسنجی آماده استفاده کنید!

روش های جمع آوری داده های کیفی
تجزیه و تحلیل داده ها می تواند قالب های مختلفی داشته باشد. روشی که انتخاب می کنید به موضوع تحقیق شما بستگی دارد.

روشهای کمی ، مانند نظرسنجی ها ، معیارهای بزرگ مقیاس و اولویت بندی ، به سوال "چه مقدار؟" پاسخ می دهند. اما این روش ها می توانند این س leaveال را ایجاد کنند که "چرا؟" بی پاسخ. اینجاست که روشهای جمع آوری داده های کیفی وارد عمل می شود.

 

روش های جمع آوری داده های کیفی



جمع آوری داده های کیفی عوامل مختلفی را برای ارائه عمق درک داده های خام بررسی می کند. در حالی که روش های کیفی به جای شمارش پاسخ ها یا ثبت داده های عددی شامل جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها است ، هدف از این روش ارزیابی عواملی مانند افکار و احساسات شرکت کنندگان در تحقیق است. روش های جمع آوری داده های کیفی فراتر از ثبت وقایع برای ایجاد زمینه است.

 

 

در عصری که "اطلاعات قدرت است" ، چگونه ما این اطلاعات را جمع می کنیم یکی از مهمترین نگرانی های ما باشد ، درست است؟ همچنین ، کدام یک از بسیاری از روش های جمع آوری داده ها برای نیازهای خاص شما بهترین است؟

پاسخ به دو سوال بالا هرچه باشد ، یک چیز مطمئناً است - چه شما یک کسب و کار ، سازمان ، آژانس ، کارآفرین ، محقق ، دانشجو هستید یا فقط یک فرد کنجکاو هستید ، جمع آوری داده ها باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد.

 

الگوهای رایگان: 11 الگوهای جمع آوری داده های مسابقه و نظرسنجی

 

هنوز هم ، اطلاعات خام همیشه لازم نیست که به خصوص مفید باشند. بدون بافت و ساختار مناسب ، بالاخره فقط مجموعه ای از حقایق و ارقام تصادفی است. اگر شما این داده ها را سازماندهی ، ساختار و تجزیه و تحلیل کنید ، برای تصمیم گیری خود یک "سوخت" قدرتمند خواهید داشت.

بنابراین ، چرا ما داده ها را جمع آوری می کنیم؟

چرا جمع آوری اطلاعات
جمع آوری داده ها به عنوان "فرایند جمع آوری و اندازه گیری اطلاعات متغیرهای مورد علاقه ، به روشی سیستماتیک و ثابت که فرد را قادر می سازد به س quالات ، سوالات تحقیق بیان شده ، فرضیه های آزمون و ارزیابی نتایج" پاسخ دهد.

 

دلایل بی شماری برای جمع آوری داده ها وجود دارد ، اما در اینجا من بیشتر در مورد تجارت و بازاریابی متمرکز خواهم شد:

این به شما کمک می کند تا در مورد مشتریان خود بیشتر بدانید
این شما را قادر می سازد روندهایی را در نحوه تغییر عقاید و رفتار افراد در طول زمان یا در شرایط مختلف کشف کنید
این به شما امکان می دهد مخاطبان خود را در گروه های مختلف مشتری تقسیم کنید و استراتژی های مختلف بازاریابی را بر اساس نیازهای فردی آنها به سمت هر یک از گروه ها هدایت کنید


تصمیم گیری را تسهیل می کند و کیفیت تصمیمات گرفته شده را بهبود می بخشد
این امر بر اساس بازخورد به دست آمده به حل مشکلات و بهبود کیفیت محصول یا خدمات شما کمک می کند
قبل از اینکه عمیقاً به تکنیک ها و روش های مختلف جمع آوری داده ها بپردازیم ، بیایید به طور خلاصه تفاوت بین دو نوع داده اصلی - کمی و کیفی را ایجاد کنیم.

  • رضا ایزدی
  • ۰
  • ۰

 

به دنبال جذب فالوور در اینستاگرام هستید؟

اینستاگرام به طور طبیعی مکانی عالی برای در معرض دید قرار گرفتن مارک ها در هر شکل و اندازه است. با این حال ، افزایش یک مخاطب متعهد و وفادار در برنامه کار ساده ای نیست. یوهان ، یکی از نویسندگان مهمان Hopper HQ ، در این راهنمای دقیق توضیح می دهد که چگونه در اینستاگرام پیروان را جذب کنید

فهرست:

  • مرحله 1: در حال رشد از 0 به 100 فالوور اینستاگرام
  • مرحله 2: در حال افزایش به 1000 فالوور اینستاگرام
  • مرحله 3: در حال رشد به 5000 فالوور اینستاگرام
  • مرحله 4: در حال رشد به 10 هزار فالوور اینستاگرام
  • مرحله 5: در حال رشد به 20،000 فالوور اینستاگرام و فراتر از آن

اگر در پایان با کلیک کردن بر روی این مقاله ، من حدس می زنم و فکر می کنم شما برای رشد حساب Instagram خود اهمیت می دهید. "چگونه فالوورها را در اینستاگرام بدست آوریم؟" سوالی است که ذهن هر بازاریاب را به خود جلب می کند.

متأسفانه ، اکثر مقالات منتشر شده در مورد این موضوع بسیار مبهم و یا کاملاً خاص هستند و اکثراً دو ایده کم تأثیر و / یا تمام وقت گیر را ارائه می دهند.

 

علاوه بر این ، این استراتژی های رشد پیروان اینستاگرام تقریباً به دفعات به روزرسانی الگوریتم رتبه بندی اینستاگرام ، باید به روز شوند - این احتمال وجود دارد که نکاتی که در سال 2017 به اشتراک گذاشته شده اند بسیار قدیمی هستند ، زیرا خب ، اینستاگرام در 2 گذشته تغییر زیادی کرده سال ها.

من [gettinggrowth] الان چند سال است که بازاریابی اینستاگرام را انجام می دهم. در طول آن مدت ، من روشهای مختلف مضحکی را برای رشد حسابهای من و مشتریانم آزمایش کرده ام.

 

از طریق این تجربیات ، من مجموعه ای از روش های جهانی و موثر برای جذب فالوور در اینستاگرام را جمع آوری کرده ام. در تلاش برای سازماندهی آنها به نوعی ، من به این راهنمای گام به گام برای رشد یک پایگاه پیرو ، به طور خاص تر: راهی به 20k رسیدم.

اما قبل از شروع به کار ، زمان بررسی سریع واقعیت است: یک استراتژی گلوله نقره ای که ناگهان شما را به مارک 1k ، 10k یا 20k برساند ، وجود ندارد.

 

وقتی نوبت به نحوه جذب فالوور در اینستاگرام می رسد ، زمان بندی همه چیز است. بله ، یک سری فعالیت ها وجود دارد که می توانید برای افزایش دنبال کردن خود انجام دهید. با این حال ، رفتن ناگهانی و پر سرعت با همه آنها نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت ، زیرا اثربخشی هر اقدام پس از رسیدن به یک نقطه عطف پیرو خاص تغییر می کند.

به عنوان مثال ، خرید یک فریاد به حساب خود برای 100 دلار از یک تأثیرگذار بزرگ در حالی که 10 دنبال کننده دارید ، فایده ای ندارد. بله ، ممکن است برخی از دنبال کنندگان را از این طریق بدست آورید ، اما قیمت هر دنبال کننده به طور نامعقولی بالا خواهد بود. وقتی قبلاً در اینستاگرام هویت و هویتی قوی ایجاد کرده اید و به دنبال سرعت بخشیدن به گلوله برفی هستید ، بسیار موثرتر خواهد بود.

خوب ، به اندازه کافی حرف زدن ، بیایید به راهنمای واقعی بپردازیم: چگونه پیروان را در اینستاگرام جذب کنیم

پیش از موعد برنامه ریزی و برنامه ریزی برای شبکه های اجتماعی.
 فقط پست های ویدیویی ، گالری ، تصویری و متنیT  پیش نمایش تقویم ، خبرمایه و شبکه

 اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر

 

اکنون برنامه ریزی ارسال های خود را شروع کنید

مرحله 1: در حال رشد از 0 به 100 فالوور اینستاگرام

 

بسیار خوب ، بنابراین شما اکنون یک حساب کاربری کاملاً جدید دارید و باید آن حرکت اولیه را ایجاد کنید و پیروان خود را در اینستاگرام جذب کنید.

اگر در حال حاضر مشاغل یا مارکی دارید که دارای جامعه ای تا حدودی تاسیس شده است ، کسب چنین افرادی پیروی نمی کند که چالش زیادی داشته باشد. برای مشتریان فعلی خود یک خبرنامه ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

به یاد داشته باشید وقتی می خواهید مردم کاری انجام دهند ، باید به آنها انگیزه بدهید. در این صورت ، تخفیف محصولات شما برای 100 دنبال کننده اول می تواند بسیار خوب کار کند.

 

اگر یک لیست ایمیل به اندازه کافی بزرگ دارید ، می توانید پیشنهاد را تقسیم کنید تا ابتدا 100 دنبال کننده 30٪ تخفیف بگیرند ، 100 نفر بعدی 20٪ تخفیف بگیرند و غیره ، تا کسانی که احتمالاً بعداً ایمیل را باز کرده اند دلسرد نشوند ، از دنبال کردن شما. قبل از اینکه ایمیل را ارسال کنید ، مطمئن شوید که در حال حاضر چند پست جذاب دارید تا ایده ای از نام تجاری خود ارائه دهید.

 

اگر جامعه مشتری / دنبال کننده فعلی ندارید ، می توانید به دوستان ، خانواده یا همکاران خود مراجعه کرده و از آنها بخواهید شما را دنبال کنند. این یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است ، زیرا شما می توانید پایه دنبال کنندگان اولیه را به راحتی و بدون ارسال هیچ محتوایی به راحتی دریافت کنید (با این حال ، من هنوز هم برای شروع پیشنهاد می کنم حداقل یک پست در آنجا داشته باشید) ، و اگر شما هم یکی از این موارد هستید افراد با یک خانواده بزرگ و یک گروه دوست ، شما ممکن است خیلی سریع به این 100 پیرو ضربه بزنید.

 

همچنین ، اگر وب سایت نام تجاری دارید ، می توانید با افزودن یک دکمه فالو در اینستاگرام ، بازدیدکنندگان سایت را جذب کنید تا مطمئن شوید مخاطبان شما می دانند شما را در کجای اجتماعی پیدا می کنند! البته اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به خوبی بهینه سازی شده و توسط یک وب سایت ساز قابل اعتماد (به عنوان مثال Ucraft یا Wix) ساخته شده است.

پس از اتمام این مرحله اولیه ، نوبت به انتخاب استراتژی برای جذب فالوور در اینستاگرام و رشد این پایگاه به حداقل 100 فالوور می رسد.

استراتژی 1: "چیزی در حال آمدن است ..."
اگر نوعی از آن داشته باشید این بهترین خواهد بود

 

ارسال پست در اینستاگرام بصورت منظم

اگر تصمیم دارید با 12 پست اولیه بروید ، پیشنهاد می کنم آنها را حداقل در عرض 2-3 روز ارسال کنید. این بستگی به این دارد که شما در آینده چند بار می خواهید پست ارسال کنید ، اما من شخصاً فکر می کنم که انتشار هر 12 پست در یک روز به نظر طبیعی نیست. (با این حال ، این فقط اولویت شخصی من است ، و اگر برای شروع کار بسیار مضطرب هستید ، خود را ناک اوت کنید و همه آنها را بلافاصله پست کنید).

 

در هر پست ، هشتگ های مختلف (30 مورد برای هر پست) زیاد داشته باشید تا پست های اولیه شما برای دنبال کنندگان بالقوه قابل کشف باشد. مهم است که از همان ابتدا در پست های خود تعامل خوبی داشته باشید.

من پیشنهاد می کنم هم هشتگهایی را انتخاب کنید که اشتراک پست بسیار کمی دارند (شاید مانند 1k-20k باشد) و هم موارد بسیار محبوب (10 میلی لیتر). احتمال این وجود دارد که شما دنبال کنندگان Instagram را از این فعالیت به تنهایی شروع کنید! مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که هشتگ های شما با محتوای پست شما مرتبط هستند. برای نکات بیشتر در مورد هشتگ ، به این موارد مراجعه کنید:

 

یک بیوگرافی جذاب

 

یک بیوگرافی جذاب با انگیزه ای برای دنبال کردن ایجاد کنید - یک پیشنهاد ، خود پست ها یا هر دو
با افراد و مارک هایی که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند به طور منظم درگیر شوید
روی اولین پست های خود کار کنید تا سبک / طرح خود را توسعه دهید
هرچه بیشتر در مورد هشتگ های محبوب تحقیق کنید ، تا آنجا که می توانید موارد مرتبط را انتخاب کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید.
در حال حرکت به

  • داده های پشت حساب اینستاگرام خود را کاوش کنید.
  •  بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید
  •  اضافه کاری رشد پیروان خود را پیگیری کنید
  •  مشارکت پست خود را درک کنید

اکنون آنالیز اینستاگرام را امتحان کنید


مرحله 2: در حال افزایش به 1000 فالوور اینستاگرام

هنگامی که این کشش اولیه را داشتید ، استراتژی زیر واقعاً باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می شود. آنچه شما انجام می دهید این است:

برخی از حسابهای بزرگتر (50 کیلوگرم + دنبال کننده) را که مشابه حساب شما هستند یا در همان صنعت با همان مخاطب موردنظر قرار دارند شناسایی کنید.
بررسی کنید که پیروان آنها واقعی هستند (برخی از ابزارهای عالی برای آن: Fameaudit ، SocialAuditPro)
اگر اکثر پیروان آنها واقعی هستند ، لیست پیروان آنها را باز کنید و شروع به دنبال کردن این حساب ها کنید (من شخصاً پیشنهاد می کنم به جای آرم ، از حساب هایی که در عکس پروفایل دارای یک انسان واقعی هستند پیروی کنید)


بررسی کنید چه کسی شما را دنبال نمی کند و این حساب ها را لغو دنبال کنید. برنامه های زیادی برای این منظور دقیقاً برای Android و iOS وجود دارد - فقط کافی است آن را جستجو کنید.
در حالت ایده آل ، حداقل 20٪ از افرادی که شروع به دنبال کردن آنها کرده اید ، باید عقب شما را دنبال کنند. هرچه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد ، نسبت "پیرو" شما نسبت به پیروی از "سالم" تر ، جذابیت خوراک شما بیشتر خواهد بود و درصد پیگیری بیشتر نیز بیشتر خواهد بود.

 

افراد تمایل بیشتری به دنبال کردن حساب های اینستاگرام دارند که:

  1. واقعی به نظر برسید
  2. دنبال کنندگان بیشتری نسبت به حساب کاربری خود داشته باشید
  3. پیروان زیادی داشته باشید *
  4. خوراک پست هایی با زیبایی طراحی شده داشته باشید
  • رضا ایزدی